måndag 4 mars 2013

En mening med allt

Idag var jag på onkogenetiska mottagningen på sjukhuset i Lund. På ett sätt kändes det ganska ovärt att åka två timmar för att vara där i tio minuter (fick ett positivt besked att man iallafall inte hittat några bröstcancergener hos mig) och sedan bara åka tillbaka.

Men så var det så att jag skrev på Facebook att jag var på väg till Lund och fick då en kommentar från min kusin som bor i Sthlm att hon också var i Lund. Vi sågs och fikade en timme. Vilken energikick jag fick. Min härliga Sara. Vi behövde nog få byta tankar idag och det finns absolut en mening med allt. Det finns ingen slump. :)

Livet snurrar fort nu och det händer massa grejer. Livet är underbart och jag har hittat mig själv. Många tycker nog att jag är konstig, men det skiter jag i. :) Jag är lycklig och ser det magiska i alla små saker i livet. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar