tisdag 29 juni 2010

Natusankampanj på Buzzador


Nu har vi testat Natusan baby first touch bath ett tag. Tycker att den är superbra i badet. Har man i den innan så blir det bubblor. Vill man slippa bubblorna är det bara att ha i den efteråt. Tycker att den känns bra att tvätta Molly med. Oljan däremot vill jag inte använda på min tös. Den innehåller paraffinum och om jag har förstått allt detta med oljor rätt så är det är mineralolja. Mineraloljan är tillverkad på konstgjord väg och huden kan inte ta upp denna. Ska jag olja in henne vill jag göra det med en olja som hon kan äta utan att det gör något. Oljan använder jag till mig själv istället. Bra att smörja in sig med när man vill att färgen ska sitta i lite längre.

Har anmält mig till Drikki kampanjen härnäst på Buzzador. Hoppas verkligen att jag kommer med då jag letat efter den i vår butik men den finns inte. Har hört goda saker om den så nu håller vi tummarna!

Just nu söker Buzzador efter småbarnsföräldrar. Om du vill bli med (oavsett om du har barn eller inte) så kan du gå in på denna länken: https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=stinak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar