lördag 7 augusti 2010

Vidriga smärta

Denna jäkla vidriga smärta. Känns som jag ska kräkas när som helst. Jag som har sovmorgon idag. Såg fram emot att få sova till kanske nio eller så, men istället ligger man och vrider sig i den satans mensvärken. På en skala så har jag typ lika ont som halvvägs genom förlossningen, iallafall en fyra cm. Men det får man något för och man får vila mellan värkarna. Detta är så sannalöst jobbigt. Vet inte hur jag ska orka ta hand om Molly idag. Får kanske kolla ned svärföräldrar. Jag behöver ju få sömn också. Kommer det här tillbaka efter nästa barn så måste jag söka hjälp. Man kan inte ha det såhär hela livet. :(

Jag hatar mensvärk!!!!! Kan ingen rädda mig? Fosterställning, varm vetekudde och dubbel dos pronaxen hjälper inte! Vad sjutton tar man sig till?

3 kommentarer:

  1. Jag lider med dig. Det är helt fruktansvärt. Jag ska skicka ett litet paket till dig för dom värsta stunderna.

    SvaraRadera
  2. Kanske du behöver receptbelagda Pronaxen? Det hade jag förr.

    SvaraRadera