söndag 1 augusti 2010

Iphone


Nu har jag beställt en Iphone. Blev inte en 4 utan 3gs. Detta efter att ha pratat med massa människor som har denna. Prisskillnaden är ju ingen större sak. Jag tycker dock att 3an är finare med runda former och 4an är ju lite mer kantig. I USA har de haft mycket trassel med fyran, men det är ju säkert ordnat till Sverigepremiären. Men jag känner mig nöjd.

Innan har jag ju inte kunnat skaffa mig en Iphone för det är först nu som Tele2 har den. Jag trivs med Tele2 och vill inte byta. Kommer ha Kompis Surf abonnemang och har lagt till fria sms till alla så min fasta kostnad kommer bli 318 kr. Då ringer jag och mms fritt till alla med Tele2/Comviq och smsar gratis till alla. Har samma nu fast bara med kompis och då är min fasta avgift 118 kr i månaden och räkningen hamnar under 200 kr så om jag inte ringer mer än nu så kommer räkningarna hamna under 400 kr vilket känns väldigt vettigt när man samtidigt får en ny fin telefon. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar