torsdag 29 juli 2010

Ullared

I tisdags var vi i Ullared och gjorde en liten shoppingrunda på Gekås. Eftersom det är semesterresa om tre veckor och pengar är undanstoppade till detta så var det ju inte så mycket, men roligt att åka dit ändå. Blir en gång till i oktober sen :) Men vi handlade lite leksaker och kläder till Molly. Samt lite småsaker. Vi såg Boris och Morgan och jag krockade med kameramannen som följde Boris. Jag var så inne i min värld med att hitta leksaker till Molly så jag såg inget förrän det var för sent. Hoppas bara att man inte syns i tv sen, det känner jag inte alls för :P


Vi var bara tvungna att köpa denna t-shirten till Molly. Pris 29 riksdaler.

1 kommentar:

  1. Haha man kommer se halva dig gå rakt in i kameran säkert. Nu måste man ju nästan titta ;)

    SvaraRadera