tisdag 6 juli 2010

Molly 7 månader

Tänk att sju månader har gått sen hon kom till världen. Helt otroligt. På ett sätt så kan jag inte fröstå hur snabbt tiden har gått och att hon redan har blivit så stor, å andra sidan så känns det som hon alltid funnits i mitt liv. Vad gjorde jag innan? Kunde jag ens finnas utan henne? Har så svårt att se det idag. Hon är verkligen meningen i mitt liv och jag skulle göra vad som helst för henne!! Älskar dig så mycket att det inte finns plats i hjärtat för all kärlek min underbara dotter!


Självklart måste vi fota lite 7-månadersbilder :)


Sätta henne vid spegeln är ett säkert kort om man vill få fram leenden. Inget gör henne så glad som att se sig själv eller någon annan bebis. Mollys största intressen efter sina föräldrar som hon gärna sliter i är bebisar :)

Och för faktainformationen så är Molly nu 70 cm lång och väger 8270 gram. Nästa vägning är först om två månader. Hur ska man lösa 8-månadersvikten i hennes babybok?

2 kommentarer:

  1. Ja det är väll ltie därför jag bloggar för att jag vill att Melvin ska få se de en vacker dag! :) Ja man får väll börja kommentera alla andra mer, man är ju inte bäst på de direkt :)

    SvaraRadera