fredag 9 juli 2010

Viktklubb

Idag är den tionde dagen som jag kör med viktklubb. Satte igång den 30 juni och har då inte ätit något godis alls. Det är väldigt strongt för att vara mig. Jag brukar aldrig klara så länge. Fem dagar som längst sen brukar jag åka dit. Så nu klappar jag mig själv på axeln. Extra utmaning har det varit att vara sjuk dessutom och pms, och idag kom mensvärken från helvetet. Andreas smsade och frågade om han skulle köpa hem något, men det stod jag ändå emot. Fast det skulle vara såååå gott med lite choklad. ;P Men ännu godare är faktiskt resultatet på vågen när man hållt igen en hel vecka.

Ikväll blir det kyckling med pommes och bearnaise. Gör man pulvervarianten och skiter i smöret blir det ändå rätt magert, och smakar helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar