torsdag 1 mars 2012

Framtiden?

Undra vad framtiden bjuder på? Jag funderar mycket på allt nu och har nog hamnat i något av en 30-årskris. :P Jag är inte riktigt där jag tänkt på alla plan. Vad hade man för bild när man var 15 år av vart man skulle vara i livet när man närmar sig 30? Jag har ju iallafall mina underbara barn! :)

När vi kommer till yrkeslivet så känns det ju verkligen somman står och stampar. Och man vet inte vilken riktning man ska i. Lite jobbigt läge.

Sen drömmer jag ju om att ha vårt eget hus. Huset där vi ska bo nästan resten av livet. Där våra barn ska växa upp och sedan när de blir vuxna komma och hälsa på med våra barnbarn.

Jag vill bara känna att jag har ordning på livet och nu är det så många frågetecken. Tror jag krisar lite. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar