tisdag 13 mars 2012

Nä det gick inte..

Igår köpte jag choklad när vi gick hem från dagis. Jag kunde bara inte motstå. Och det var gott! Så gott att jag nästan dog. Så det var värt det ;) Så jag klarade inte min utmaning, men lite fusk kanske man kan tåla?

Märker att jag blivit väldigt hungrig. Det är nog en biverkning av all träning. Matkontot ökar, haha. Eller kanske minskar om man räknar bort allt godis jag åt innan?!

Nu har jag tränat varje dag i tolv dagar. Och nej, det är inte högintensivt varje dag så ingen behöver bli upprörd och prata om att musklerna måste få vila. Jag är på gymmet varannan morgon och där kör jag varannan gång styrketräning och varannan gång en timme på crosstrainern. Jag cyklar dessutom till gymmet så jag har lite uppvärming. :) De dagar jag inte är på gymmet så går jag ut och går 6-7 km innan frukost.

Det går bra. Jag ska köra på såhär iallafall fram tills vi åker till Egypten. Sen ska jag utvärdera och se om det är något jag kan tänkas fortsätta med eller om jag ska dra ner lite på tempot. Risken är väl att man blir lat efter en vecka i solen med all inclusive. Men jag tänkte faktiskt jag skulle ta med mig träningskläderna och köra där nere med. Fast inte varje morgon ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar