torsdag 21 juni 2012

Boktips: Själarnas resa

Har svårt att släppa min senaste bok, Själarnas resa av Michael Newton. Boken bygger på tio års forskning och regressionsterapi (hypnos) och handlar om vad som händer när vi dör. Eftersom jag själv är helt hundra på att vi återföds så kan jag inte annat än att fascineras av det han berättar. Människors upplevelser och det gudomliga som vi alla är en del av. Jag skulle själv så gärna vilja vara med om en sån hypnos. Att få smygkika in i andevärlden i förtid. :) Alla vittnar ju dock om kärleken, förståelsen och all öppenhet mot alla själar på andra sidan. Tänk om alla försökte bli bättre människor. Då skulle vi kunna göra jorden till en bättre plats. Försök du med. Var lite mer öppen, döm inte andra (eller dig själv) och jobba på att bli den mest godhjärtade och generösa människa du kan vara. Det har vi alla att vinna på!

1 kommentar:

  1. Trevlig blogg! Ja den boken är kanonbra! Men de bästa enligt mig (och jag har läst ganska många) "tidigare Liv-böcker" är de som Brian Weiss har skrivit. Bl. a. Många Liv måmnga mästare, Kärlek liv efter liv m fl. Så har du inte läst dem så rekommenderas de varmt! Hos oss finns de att låna på Biblioteket för jag tror att de kan vara slutsålda hos förlaget. Själv har jag budat hem 4 st böcker av Weiss på Tradera där brukar de dyka upp med jämna mellanrum. Här är en länk till en av böckerna http://www.boksidan.net/bok.asp?bokid=658

    SvaraRadera