fredag 3 augusti 2012

Buzzar Oral B Trizone 500

Har nu under en längre tid buzzat den nya eltandborsten från Oral B. Helt fantastisk måste jag ändå säga. Detta är dock lightvarianten (det finns en Trizone 5000 också) så det skulle vara roligt att testa den som är snäppet vassare. :) Jag får ju alltid mycket tandsten men denna känns som den håller betydligt mer undan än en vanlig tandborste. Det känns nästan som jag varit hos tandläkarn och fått tänderna rengjorda. Varje dag. :)

Jag var först skeptisk till rörelsen upp och ner. Men jag är övertygad om att det med nu. Känns som jag aldrig kommer byta. :P

Det enda minuset jag hittar är att det tar jättelång tid att ladda upp batteriet och det håller inte jättelänge (eftersom jag borstar längre än man "ska") Men denna kan jag absolut rekommendera! Jag är såld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar