söndag 26 augusti 2012

Healing

Var ute på öppet hus på Amorin Hultäng idag. Fick prova på-healing av Ulrika Stigsdotter. Så häftig känsla så det går inte att beskriva. Lite som att gå på lustgas. Haha. Tycker att hon är helt fantastisk. Ger mig lugn och tilltro till livet. Tack vare Johanna träffade jag Ulrika för 3,5 år sedan. Vad hade jag annars gjort? :)

Jag och Karro åkte ut till Hultäng tillsammans. Har blivit en hel del umgänge med henne på sistone. Glad för det sällskapet för hon är en sån härlig tjej! :) Tänk om man kunde sett in i framtiden ibland. Med vissa människor får man helt andra relationer än vad man kunnat tänka sig när man först lär känna dom. Det finns så mycket att vara glad för. Jag försöker verkligen fokusera på allt fantastiskt jag har och inte vad jag saknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar