torsdag 1 augusti 2013

Ny operation

Idag fick jag besked att de hittat några atypiska celler i ett av födelsemärkena som jag tog bort i juni. Enligt läkaren ska det inte vara något att oroa sig för men för säkerhetsskull ska de ändå ta bort mer hud runt ärret, hoppas det inte blir nån stor grej. Så jobbigt att behöva hålla på med stygn och skit igen. Hade ju önskat att det inte fanns någon anledning till ett nytt besök i huvudtaget. 

Även om man inte ska oroa sig så gör man det ändå. Man inser att den här kroppen inte är odödlig och än så länge så är jag ju livrädd för att behöva lämna mina barn i förtid. Jag är inte klar här ännu!! Förstår att jag låter lite väl dramatisk och inser att det förmodligen inte är någon fara. Men tanken slår en ändå. Det tror jag att den gör med vem för vem som helst i ett sånt läge. Men jag är glad att jag såg till att få det bortplockat i tid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar