torsdag 1 augusti 2013

Sommarjobb

Oj vad tiden har gått. Första veckan på sommarlovet löste sig jobbet för hela sommaren. Jag fick heltid inom omsorgen. Jobbar som aktivitetsledare för vuxna med psykiska funktionshinder. Trivs jättebra med jobbet, det är omväxlande och inget "löpande bandjobb". Jag som trodde att jag skulle bli ledig större delen av sommaren blev istället heltidsarbetande. Har ännu inte varit ledig något förutom en vabdag. Blir ledig Greklandsveckan och en vecka till här hemma. Skönt att det löste sig med jobb även om det hade varit en härlig sommar att vara ledig. Det jag saknar är dock bristen på umgänge med mina föräldrar och syskon. Eftersom vi jobbar hela tiden har vi inte kunnat hälsa på någon. Men det blir kanske lättare att åka en helg när skolan börjat? Tack änglarna för att ni hjälpte mig när jag bad om hjälp. :)

1 kommentar:

  1. Jag ska försöka byta skiftform så kan vi röra på oss lättare också ;P Maha.

    SvaraRadera