måndag 14 april 2014

Träning

Är nu inne på min fjärde vecka på Medley. Har tränat 3-4 gånger i veckan och inte alls haft uppförsbacke måste jag säga. Det har varit kul. Jobbigt men jättekul. Älskar Sh'bam passen. Det är det roligaste jag gjort på gymmet. Hoppas nästa release blir lika rolig bara. :D

Jag äter som en häst känns det som men efter en höst, vinter och vår med ständiga infektioner så vill jag inte chansa med att ge kroppen för lite energi heller så jag har ätit. Läste i Topphälsa att det är vanligt att folk äter för lite när de börjar träna så immunförsvaret blir svagt och så blir de sjuka. Och det hade jag ingen lust med så det fick bli mycket mat. :P och tyvärr godis.... Men det är en annan femma.

Nu när träningsrutinerna börjar sitta kanske man ska ta tag i kosten med. Så man får lite resultat annat än att jag känner mig starkare. :P Vi får väl helt enkelt se. Jag lovar inget ännu. Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar