onsdag 28 april 2010

Sömnlös i Växjö

Nu börjar det bli för många vakna timmar på nätterna. Inatt vaknade Molly klockan två och ansåg nog att det var morgon. Tog en bra stund att få henne att somna om. Sen började vi om runt fyra igen. Igår sov hon på eftermiddagen och somnade redan innan hakv sju på kvällen. Nu får jag börja att hålla henne vaken efter kl 15 som dom sa på bvc. Jag får väl sitta hemma med ett litet monster som bara vill sova. Men vi kan ju inte ha det såhär på nätterna.

Här kommer två bilder på vår älskade som jag tagit i morse. Hon har blivit så stor så jag ibland får panik över hur fort tiden går.




2 kommentarer:

  1. Så är det för mig också.
    Kanske för att hon börjar växa ur strlk 62 och jag minns hur löst de kläder hon har på sig idag satt i början.
    Det går för fort, jag hinner inte njuta så mycket som jag vill!

    SvaraRadera
  2. gud så fin bild, så jättesöt hon är...

    SvaraRadera