onsdag 7 april 2010

Sover sött

Är så glad att jag lyckats få Molly att sova själv inne i sovrummet nu. Hon har sovit där inne i en halvtimme. Det är nog nästan rekord för hon brukar ju alltid vakna när jag lägger ner henne och inte vilja somna om om inte jag tar upp henne i famnen igen. Hoppas vi snart kommer in i lite bra sovrutiner på dagarna. Man hinner ju själv få lite gjort då med.

Idag kommer Marie hit med sin Manne. Han är en sån liten kille, bara 2,3 kg. Har nog aldrig sett en sån liten bebis tror jag. Han föddes för tidigt, men har nu fått åka hem och bo med sin mamma och pappa :) Det kommer nog gå kanon för honom. Han har en så positiv mamma så hennes energi smittar nog av sig på sin pojk :)

1 kommentar:

  1. Jag kommer stanna hemma till januari nästa år och då börja skolan igen. Då tar A över och stannar förhoppningsvis hemma fyra månader (minst). Under sommaren ska jag vara hemma igen och sen under hösten skola in henne på dagis :-)

    SvaraRadera