onsdag 20 oktober 2010

Man hinner mycket på en timme på stan :)

Idag tog jag 9.52 bussen in till stan. Var inne vid tio över tio och 11.10 åkte vi hem igen. Hann med mycket på den tiden. Hämtade ut Mollys lyckopeng som vi graverat till henne. Hade glömt bort den, vi lämnade in i slutet av maj. :P Jag köpte två pyjamasar i storlek 86 till framtida bruk. Jag köpte en vit och blårandig tunika, en röd julklänning och ett par billiga sommarskor till Molly nu när vi ska till Teneriffa om 1,5 månad. Sen köpte jag även Salsyvase så vi kan ta bort skorvet i Mollys hårbotten en gång för alla. Den kommer inte försvinna av sig själv.

Så lite produktiv dag har vi haft trots trötthet. Sen var Carro här med ellie också och vi snackade lite skit som alltid. Kul med en sån bra granne måste jag säga. :) nu sover Molly i min famn sen två timmar tillbaka. Hon ska egentligen inte sova såhär sent men vägrade att somna tidigare och efter en sån natt måste ju hon också vara helt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar