onsdag 25 januari 2012

Utmaning

Jag ska anta en utmaning. Är ni med mig?

Har en bok hemma som jag ännu inte läst. Men det den går ut på är att man under 30 dagar inte ska klaga på något. Man ska bära ett armband på ena armen. Varje gång man klagar på något så ska man byta arm. Meningen är att du ska kunna ha på dig armbandet på samma arm i 30 dagar. Eftersom det är vinter så lir denna utmaning extra stor för mig. För jag gillar ju när det är skönt ute och torrt på marken. (Noterar ni att jag säger vad jag gillar och inte tvärtom? ;) ) :P Men jag ska försöka.

Ska sätta igång att läsa boken med så kanske jag får några tips som jag kan dela med mig av. :) Vi får se om livet är ännu bättre när man inte klagat på 30 dagar. För ni vet väl vad klagandet leder till? Mer av det som ni klagar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar