torsdag 5 januari 2012

Vill du hjälpa mig?

I år ska jag satsa ordentligt på aloe veran från Forever Living Products. Har provat produkterna i ett halvår nu och känner att jag verkligen kan utvärdera dem. Det är verkligen toppenprodukter. Så bra kvalité. Och att det dessutom är ett bra etiskt val gör det hela ännu bättre. De som jobbar på fälten jobbar 80% men får en heltidslön. De löser barnomsorg och har skolor för barnen till personalen. Det är ett oerhört bra jobb hos en arbetsgivare som bryr sig. Det tycker jag känns så bra!!

Vill du hjälpa mig att lyckas? Du kan ha en produktvisning hemma hos dig. Du får 10-20% rabatt på hela din beställning så det är ett bra tillfälle att investera i lite härliga krämer eller nyttiga drycker.

Maila mig på stina.kallden@hotmail.com för mer information.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar