lördag 27 juni 2009

Bebisrörelser?

Igår var vi på grillbuffé här i Sandsbro på BSHotell. Vi drog dit tillsammans med Thomas & Sandra och Alex & Carro. Var god mat, tråkigt att dricka Fanta bara, men så är ju livet nuförtiden. Ibland längtar man efter ett gott glas vitt vin. (Dom hade inget alkoholfritt)

När vi suttit där i tre timmar så var jag trots filtar rejält nerkyld. Nästan sprang hem medans de andra stannade kvar. Jag kom hem till vår varma lägenhet. Tog på mig myskläder och kröp upp i soffan och satte på den senaste Die Hard filmen. Låg i fosterställning och helt plötsligt kände jag en konstig känsla i magen. Det liksom bubblade fast ändå inte. En känsla jag aldrig känt förr. Kan det vara bebisen eller inbillning? Är i vecka 17 nu, wee!

Idag på tidiga kvällningen kändes det också konstigt i magen. Liksom lite som att någon killar lite löst fast inifrån. Men vad vet jag? Kanske man inbillar sig för man så gärna vill känna nu. Tänk när man får en spark på riktigt.

Andreas ligger i soffan och snarkar nu. Man kan väcka honom och visa honom något. Han svarar sen efter två sekunder snarkar han igen. Hur kan man somna om så fort?? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar