tisdag 30 juni 2009

En vidrig natt

Jag har nog inte sovit mer än en kvart i sträck inatt. Jag mår apa. Riktigt vidrigt genomförkyld. Bara att käka allt man kan. I morse hade jag en fin liten hög snorpapper nedanför sängen, sisådär närmare 16 stycken. Alla producerade under endast 7 timmars "sömn". Vaknade hela tiden inatt. Det var varmt i lägenheten (Hade 31 grader när vi la oss igår), och jag var snorig och mådde allmänt skit. När jag vaknat för vad som kändes som den tjugonde gången, minst tittade jag på klockan. Trodde den var kanske 5 eller nåt, men då hade den inte ens blivit två. Då insåg jag att fortsätter det såhär kommer natten bli låååååååång. Det blev den. Jag var lättad när morgonen kom. Ska inte kliva ur sängen idag (skönt med bärbar dator). Andreas gav mig frukost på sängen och bytte mitt vatten och gav mig alvedon. Sånt tycker jag betyder mycket när någon gör..

Nu är det endast 28,6 grader här inne. Underbart att ligga sjuk i detta. Önskar mig regn och 15 grader så lägenheten kan bli sig själv och jag kan släppa in lite luft här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar