måndag 29 juni 2009

J*vla sk*t allergi!!!

Har inte sovit nån djupsömn på två nätter nu. Det KLIAR!!!! Som fan i halsen. Ögonen och näsan är mer under kontroll. Halsen är dock röd ända in i munnen och jag dör. Jag bryter ihop för jag är så trött. Det kliar hela tiden. Jag väcks på natten av att det kliar. Skitpiller. Jag håller ändå på med Tavegyltabletter, ögondroppar och talkpulver till näsan. Men det hjälper knappt. Halterna av gräspollen måste vara fruktansvärt höga nu när det varit kanonväder i en vecka. Jag orkar inte mer av detta. Jag menar inte allvar nu, men vissa stunder känns det som att man kan ta den lilla risken med missbildningar på bebben bara för att få må bra. Men självklart skulle man inte göra något sådant, men varför måste jag vara så drabbad av allergi?? Det är inte lite heller.

Andreas tar mig inte på allvar heller utan tycker väl mest att jag gnäller. Önskar bara att folk kunde förstå hur jobbigt detta är.

Idag blir det jobb 10-15. Vill bara lägga mig och sova. Imorrn är jag ledig och ska nog sova hela dagen. Vi ska titta på ett hus i Rottne ikväll. Vi får se hur det är. Kostar 525 000 kr, så jag kan tänka mig att det är rätt mycket att göra i det. Men vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar