torsdag 20 maj 2010

Fyller mina dagar

Nu när Andreas är borta så gäller det att fylla sina dagar. Pappa har ju varit här, sen så var jag och fikade med massa tjejer från Familjeliv igår. Supertrevligt. Var 5 bebisar och två magar :) Jag och Marie tog en promenad både dit och hem från mig. Vi var på Östra Lugnet. Vart en skön promenad längs smalspåret :) Sen åkte jag och hämtade Jonna så jag kunde umgås lite med henne innan hon åkte till Kreta. Jocke kom sen och hämtade henne och satt här en stund med. Molly började som vanligt att gråta när hon såg honom. Vet inte vad det är som är så skrämmande. :P På kvällen var det Me&I party hos carro och sedan en film.

Idag har jag varit runt och letat parasol med fot i plast som man kan fylla med vatten, men inget hittat. Carro skulle till Ikea nästa vecka trodde hon och kunde då handla med sig ett till mig. Snällt. Har ju varit 27 grader som varmast idag. Eftersom vi inte har något parasol ännu så har jag och Molly fått spendera dagen inne. :(

Imorrn ska jag till svärpäronen och på lördag blir det umgänge med Carro. Söndag sent på kvällen kommer älskling hem och allt kan bli som vanligt här igen. Måste bara städa innan dess :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar