söndag 23 maj 2010

Var livet såhär?

Molly blev ju hämtad i morse av sin farmor och farfar. Så nu har hon varit borta i fyra timmar. Jag saknar henne och förstår inte vad jag ska pyssla med nu när jag inte har henne att ta hand om. Allt är fixat här hemma, har städat och donat, tagit en lång dusch (som man aldrig hinner när man har en bebis som sitter och tittar på en :P).

Var det såhär en ledig dag kändes innan man fick barn? Vad gjorde man? Hur kunde man säga att man inte hann göra något? :P Jag tror att människor blir mer effektiva när dom får barn, för dom måste det om allt ska funka.

Nu vill jag ha hem min tös. Pratade med svärmor nyss och allt har gått så bra. Känns skönt att veta att hon iallafall har det bra. :) Hon hade skrattat och jäklats lite med dom, det kan dom behöva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar