lördag 22 maj 2010

Längtan

Saknar min älskling. Imorrn sent på kvällen kommer han hem. Jag kommer nog ligga vaken och vänta, kommer nog inte gå att somna. Ibland retar man ju sig så man kan bli galen på varann, men jag vet ändå att jag älskar honom otroligt mycket. Jag tror att vi kompletterar och balanserar varann väldigt bra. Bara en sort skulle nog inte bli bra. Jag kan vara väldigt spontan och bara göra saker här och nu, han är bromsklossen jag behöver samtidigt som jag är den som sätter fart på honom när han behöver. Vi passar bra och tar olika bitar i livet samtidigt som vi har samma värderingar och inställning till livet. Jag vet att jag vill vara med honom och det är så skönt att känna så. Jag älskar dig, nu och föralltid!


Jag och Andreas i Tunisien där vi fann varann :)

1 kommentar: