onsdag 12 januari 2011

Familjelivsfika

Idag har jag och Molly varit på fika med 2010 tråden från familjeliv. Jag klämde ju mig in i den när jag var gravid med Molly eftersom hon lika gärna kunnat komma i början av 2010. :)

Jättekul att vi fortfarande ses. Idag var det 12 mammor som kom och 13 barn, varav Molly är äldst. Dom yngsta idag var födda i somras.

Det är en riktigt bra grupp med människor tycker jag. Alla är så trevliga och snälla och det är lätt att umgås. Jag hoppas 2011 också blir en bra grupp med mammor. Vi har ju inte setts ännu.

Fick reda på att en av tjejerna ska flytta till gatan bredvid där vi ska bo. Hon ska också vara hemma i sommar och det känns jättekul att ha någon som bor mindre än 100 meter bort. Så lätt att umgås då. Hon är supergullig så glad blev jag. :)

Molly älskade att leka med bebisarna. Hon har ju blivit mycket mer försiktig än innan men kan fortfarande vara lite hårdhänt. Hon blir bara så exalterad. Gulligt att hon tycker så mycket om andra ändå. Hoppas det blir lika när hon får ett syskon. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar