tisdag 4 januari 2011

Sömnlösheten har infunnit sig

Då är vi tillbaka i samma skit som under förra graviditeten. Att jag är så trött men det bara inte går att sova. Och när jag väl känner att det skulle gå så kan jag inte för jag har ju Molly att ta hand om. Stundvis känner jag mig alldeles darrig i kroppen för jag är sååå trött. Myrkrypningar i benen gör ju inte heller saken bättre nattetid. Inatt sov Andreas inne hos Molly lite grann. Men när kroppen bara vägrar sova är det inte till jättemycket hjälp. Ligger på mellan 4,5-6 timmar per natt. Men då har man även vakenperioder mitt i. Minns inte hur länge detta varade förra graviditeten förutom att man hade det sista perioden också. Bara att bita ihop antar jag. Men det är hemskt att vara så trött. Tortyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar