måndag 17 januari 2011

Gävle

Denna vecka spenderar jag i Gävle. Andreas var snäll nog att köra hit så vi kom i lördagskväll sen åkte han hem igår morse igen. Jobbigt att köra 120 mil på 2 dagar men omtänksamt av honom. Kände att jag behövde åka hit nu och spendera lite tid med mamma. Vi kommer inte göra något speciellt. Blir bara att vara här och umgås och hjälpa till lite. Tänkte dock ta en snabb runda på stan och kolla på ur&penn som säger sig ha 50% i hela butiken. Jag vill ju ha en jetsetklocka. Dom är säkert undanplockade inför denna kampanjen. :P

Så det blir en lugn vecka. I helgen är jag i Örebro så får Molly leka med sina kusiner och dela upp hemresan lite. Andreas träffar jag först på söndag. Saknar honom redan men det är väl bra att sakna lite ibland med. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar