onsdag 16 november 2011

Keeping busy

Jag älskar dom dagar då man har en massa att göra. Och med en massa menar jag inte hänga tvätt och dammsuga. Utan att det händer roliga saker. Den här veckan har varit sån. I måndags hade jag två möten och jag tror båda kan leda till något väldigt positivt. :)

Idag hade jag och Tina en produktvisning. Hon får beställa och sälja det så det börjar snurra för henne. Hon skulle ha en ikväll med. Jag håller tummar och tår för att allt går bra. :)

När jag kom hem väntade min kusin på mig utanför huset. Hon har ju bott i Växjö i drygt ett år. Tyvärr ska hon snart flytta härifrån igen. (Jäkla kärlek, kunde den inte finnas på hemmaplan istället?! ;) ) Hon är bara en sån positiv och levnadsglad människa. Finns inte många som hon. Fantastiskt. Så ska jag med bli. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar