onsdag 16 november 2011

The Secret

Jag vet inte om ni känner till The Secret. De flesta kanske hört talas om det iallafall. Eller law of attraction. Jag har ju vetat om detta med tankens kraft i ett par år, men det är inte alltid lätt att leva efter det. Dock så är det så i de perioder man väl gör det så går livet fantastiskt lätt. Alla bitar faller på plats och allt bara löser sig. Magkänslan är helt rätt bara. Där vill jag vara kvar. Jag vill vara lite i de högre vibrationerna. Där är man lycklig.

Så mitt löfte till mig själv nu är att verkligen anstränga mig för att inte låta de negativa tankarna tränga sig in. Oro, rädsla, pessimism. Jag vill inte ha det. Livet är så mycket vackrare i de rosa solglasögonen.

Det finns nämligen bara två saker som styr vilken väg vi ska gå. Den ena är kärlek och den andra är rädsla. Vilket väljer du?

Lyssna på magen och hjärtat istället för hjärnan. Den är inte så intuitiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar