tisdag 28 februari 2012

Bästa vänner

Är det inte underbart med de som står oss närmast? Jag vill slå ett litet slag för min bästa kompis sen 18 år tillbaka. För 14 år sen flyttade jag ifrån henne. Men ändå så har vi lyckats fortsätta stå nära varandra. Vi pratar inte särskilt ofta och ses ju ännu mer sällan. Men ändå så räknar jag henne ändå som min bästa kompis. När vi väl pratar eller ses så är det ju som att vi aldrig varit ifrån varandra. Pratade med henne igår. Hon är så lycklig nu. Det gör mig så lycklig. Det är underbart när man blir så glad för någon annan att det bubblar inom en. Fantastisk känsla. Det är hon värd!

Vi har ju funnits i varandras liv så länge och jag är helt övertygad om att vi kommer fortsätta stå så nära i 60 år till om vi nu får vara kvar på jorden så länge.

Jag är så glad att jag har mina närmaste och att jag vet att de alltid kommer att älska mig. Vad skulle jag vara utan mina föräldrar, syskon, bästa vänner, sambo och barn? Inget alls. Det är ni som gör mitt liv värt guld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar