måndag 1 mars 2010

Egen säng

En arg bebis är ju inte att leka med. Molly har skrikit idag och äntligen fick jag henne lugn. Hon ligger nu på mitt bröst medans jag skriver med ett pekfinger :P Igår skulle jag torka bort lite saliv på hakan när vi var i Hovmantorp och Molly började skrika som om jag misshandlat henne. Hon gjorde en paus i skikandet när hon åt och skrek sedan tills hon somnade och sov gott ända tills vi kom hem.

En god nyhet är att Molly nu sovit två nätter i sin egen säng. Den är ju öppen till oss så hon kanske inte märker sån stor skillnad. Nästa steg är ju att sätta på "spjälväggen" mot vår säng med, men det är inte bråttom.


Var på Babyproffsen i Jönköping i fredags och köpte en sån insats till badet. Tror hon känner sig säkrare för hon log mer och skvätte vatten omkring sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar