lördag 20 mars 2010

Packa

Andreas har vunnit en resa med jobbet och drar till Lancarote en vecka. Flyget går på måndag morgon så idag när han kommer hem från jobbet så kör vi till Gävle. Jag ska vara där när han är utomlands. Det är första gången jag behöver packa för att vara borta med Molly 1½ vecka. Jag ssom tycker jag brukar ha med mig mycket när vi ska vara någonstans bara en hel dag. Jag kommer säkert känna att jag missat hälften :P Vad ska man tänka på? Måste det vara vinter?

Både mamma och pappa har badkar så jag har tagit med mig badkläder för jag tänkte att jag och Molly ska bada tillsammans för första gången. Och hjälp vill jag ha när hon ska lyftas ur badet så därav badkläder :P

Annars ska jag umgås med familjen, blir väl en tur till farmor och en till moster också.

Hoppas Molly är snäll i bilen när vi ska köra 60 mil, lite nervös måste jag erkänna att jag är. Är orolig att hon ska gallskrika och vill sitta i knät och så. För hon måste ju sitta där hon sitter och det går ju inte att säga det till henne så hon förstår.

1 kommentar:

  1. Det är såå härligt att bada tillsammans! Somnar hon inte i bilen? Bella somnar direkt när motorn sätts på :-)

    KRAM och hoppas att ni får det bra, även om Andreas är borta!

    SvaraRadera