tisdag 16 mars 2010

Medium

På torsdag ska jag till ett medium som jag träffade för ca ett år sedan. Ska på en halvtimmes medial konsultation. Ska bli spännande att se vad hon säger denna gång. För mig är det väldigt givande och det känns utvecklande att då och då få prata med en person som faktiskt ser mer än det vi kan ta på. Dessutom påminner det mig om att jag måste fokusera på det positiva och tönka på de bra sidorna i livet. Har varit lite nere på sistone och känner att jag då hamnar i en dålig spiral som för mig längre och längre ner. Nej, positivt tänkande Stina! En gång i tiden gav mitt tänkande mig allt som ledde till det vackraste jag har idag! Behöver jag påminna er om att Berit sa till mig att Andreas skulle bli pappa till mina barn redan innan vi var tillsammans :) Så ingen ska säga att dom baa gissar, för hon har verkligen haft rätt om allt :)

1 kommentar:

  1. Va spännande... Vad heter mediumet? Jag har varit hos många, varav en del riktigt bra.. men det är längesen nu tyvärr!! Hur går det med GI:n förresten? =)

    SvaraRadera