torsdag 18 mars 2010

Varför gör man inte detta oftare?

Har ju träffat Ulrika i 30 minuter idag. Hon jobbar som livscoach på Självfallet och är medium. Träffade henne för ca ett år sedan när jag precis fått reda på att jag var gravid med Molly. Hon hade rätt om det mesta då och ger alltid en sån härlig energi. Jag känner mig verkligen påfylld med kraft och positiv energi. Det är härligt med någon som känns som dom känner en på djupet och vet ens innersta tankar.

Hon pushar mig att bryta mina dåliga mönster med negativa tankar. Jag ska nog sätta igång att skriva en tackbok igen. Det gjorde jag innan, i samma veva som jag träffade Andreas och så. Jag skrev varje dag och tackade för det jag kände för att tacka för, stort som smått. Det hela handlar om att man fokuserar sina tankar på det positiva i livet och det man sänder ut får man tillbaka. Så skickar man ut tacksamhet och att man är glad och nöjd med saker så får man mer av det.

Lite spådomar har jag ju med fått. Var mycket som kändes positivt. Vad hon sa ska jag nog dock hålla för mig själv och mina närmaste :)

Tänk att det är så värt att göra såna här saker, jag borde göra det då och då. Jag känner mig som en ny människa. Tack Ulrika, du är toppen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar