onsdag 31 mars 2010

Gävlebesök

Då är Andreas semester slut och likaså mitt Gävlebesök. Har varit trevligt och är jätteglad att Ullis hade så mycket tid till oss nu. Fick umgås mycket med henne och det tycker jag om :) Om typ två månader så flyttar hon till Skövde och då hamnar vi betydligt närmare varann. Då kommer vi förhoppningsvis ses betydligt oftare :) Ni vet att ni är välkomna precis när som helst! :)

Mindre trevligt var att jag drabbades av nån typ av magsjuka. Inte alls roligt att sitta på toaletten med en hink framför sig. Kändes som jag skulle dö. Brukar ju aldrig bli sjuk och magsjuka har jag nog inte haft sen jag var tio år. Fy fan, hoppas det dröjer 16 år till! (Jag veeeet, jag har barn nu, då kommer detta att ske typ årligen)

Har bara umgåtts med familjen, shoppat lite och så. Här kommer lite bilder från mitt besök. De flesta bilderna har syster Ullis tagit.


"Heeeeeeej Mollyyyy!"


Mollys snutte ute på promenad? Hon sover i förgrunden.


"Tittut! Nu har jag vaknat!"


På besök hos min moster i Ockelbo.


Puss på min underbara tjej


"Går det att få in hela handen i munnen?"


Ser ni vem som står i centrum för allas uppmärksamhet? :P

Molly ber en bön eller något. Med en av sina älskade snuttar på huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar