tisdag 28 december 2010

Lägenhet uppsagd

Känns lite konstigt. Andreas ringde igår och frågade om jag var säker på att vi ska göra detta. Och det är jag. Väl? Vi har ju trivts superbra här. Lägenheten är ljus, fräsch och har öppen planlösning. Precis som jag vill ha det. Men det ska bli sååå skönt att inte längre bo vägg i vägg med någon annan. Att inte bo på andra våningen och ha den där satans trappen och släpa vagnen upp för. Att bara kunna öppna altandörren i sommar och låta Molly springa ut på gräsmattan. Allt detta överväger ju trivseln, för vi kanske trivs ännu bättre i hus? Men det är ju alltid så att man vet vad man har, men inte vad man får. Dessutom gillar jag ju Sandsbro väldigt mycket. Hovshaga är ju dock ganska likvärdigt Sandsbro, men lite längre har vi nog till sjön.

1 april ska vi vara ute ur denna. Hade det inte varit för bebisens ankomst så hade vi nog haft kvar lägenheten till 1 maj, men det blir så tajt inpå. Jobbigt sen när folk ska komma och titta på denna. Jag gillar inte att släppa in främlingar i mitt hem. Men men, bara att gilla läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar