onsdag 10 februari 2010

BVC 9½ veckor

Då har vi varit på bvc idag. Jag fick svara på ett frågeformulär medan Åsa gick ut med Molly där hon snabbt fick några beundrare. :) Formuläret handlade om hur jag mår. Jag hade ingen depression och behöver inte gå på fortsätta samtal eller skickas vidare till psykolog. Var innan orolig att man skulle drabbas av babyblues, men som tur var har jag sluppit.

Molly är nu 58,5 cm lång och väger 5320 gram. Hon ligger strax över medianen på alla värden och är väldigt jämn i alla mått.

Åsa tyckte att vi ska bada henne en gång i veckan och gör vi som nu och badar något oftare så ska vi ha mycket olja i badet.

1 kommentar:

  1. haha, vi "glömmer" ofta att bada Tess så hon badas nog bara en gång/vecka och jag tycker det är så mysigt med rejält med olja i badet :P
    hmm, Tess var ju 57,6 när hon var 4½ vecka :s

    SvaraRadera