lördag 13 februari 2010

Ett leende som värmer

Varför är det så svårt att få till en bild på hennes leende? Jag har lyckats på mobilen för den har jag ju hela tiden framför mig. När jag får pengar nästa gång ska jag köpa ett SDHC kort till kameran, nu har vi ju bara ett SD och det gör att kameran hela tiden måste "tänka" mellan bilderna. Väldigt irriterande när man tycker att "där hade jag kunnat få till en bra bild". Leendet stannar inte jättelänge i ansiktet. Men dom kommer oftare och stannar längre för varje dag som går.


Lite konstig vinkel blev det på denna, men man ser ju iallafall att hon "skrattar". Är kär i min tös och hennes pappa. Fast just nu är Molly nummer 1 i livet. Tur att hennes pappa aldrig har verkat ta illa upp över detta. Är övertygad att han känner samma sak inför mig och Molly :P

1 kommentar:

  1. Hihi sötnosen! Har Sandisks extreme sdhd-kort på 8 gig. Det gör susen med ett så stort kort, särskilt när man vill ta bilder i råformat :-) PUSS

    SvaraRadera