lördag 13 februari 2010

Nyfiken i en strut

Andreas har planerat in något ikväll, men jag vet inte alls vad. Han hintar om saker hela tiden, men jag får ändå inte veta. Ska vi vara hemma? Städas lite ska det ju och champagne på kylning. Kommer det några hit eller är vi själva? Vad är det som är så spännande? :P Jag är nyfiken i en strut, men tänker samtidigt hålla mig lugn och inte sväva iväg i förväntningarna på kvällen. Det är ju mysigt att bara vara tillsammans och äta och dricka gott. Är det något ännu mer på schemat så tar jag det som en bonus. :)

Något jag vet är iallafall att jag älskar min familj :) Fantastiskt att man nu har en "egen" familj, en början på något nytt. Förhoppningsvis kommmer vi vara tillsammans för alltid och en vacker dag bli mormor/farmor och morfar/farfar.

Imorrn är det Valentin, mycket kärlek till folket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar