onsdag 17 februari 2010

Tråkiga kommentarer alltid anonyma

Om någon känner för att fälla en nedsättande kommentar så är det lustigt att denna person alltid ska vara anonym. Om någon tycker något negativt om mig och känner sig tvungen att kommentera detta så tycker jag att det är rimligt att kunna stå för sin kommentar också. Men jag är väl inte ensam i bloggvärlden om att vissa då och då måste fälla taskiga kommentarer samtidigt som de är så fega att de inte vågar skriva sitt namn. Känner att jag inte behöver några dagens tips, jag reder mig själv om jag inte ber om råd :P Dessutom vet väl alla nyblivna mammor att det inte är första prio att lägga pengar på sig själv?

Idag ska jag till läkarn och höra om jag kan få "vaccinet" mot gräspollenallergi. Dock kostar detta 12000 per år. Någon som vet hur högkostnadsskyddet på medicin fungerar? Det ska nämligen gälla detta om läkaren tycker att det är nödvändigt. Tar gärna emot tips om detta däremot :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar