onsdag 3 februari 2010

Här får man inte sova på natten

Jävla idiot!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir så förbannad. Inte är det en bebis som håller en vaken för är så fallet så är det ju okej ändå. Det är en idiot som dånar på med musik och massa äckliga karlar som skriker för full hals. Det känns som jag bor i en studentkorridor. Vad fan tänker man med? Alla jävlar borde ha en sysselsättning på dagarna som gör att de inte orkar hålla på såhär på nätterna.

Jag ligger ju inte och sover till klockan 12 på dagen och orkar alltså inte sitta vaken bara för att han är en idiot som ska spela musik. Inte hjälper det att dunka i golvet som en surkärring heller.

Åh va förbannad jag blir. Jag bara kokar inombords nu!

2 kommentarer:

  1. Ja jag anser ju att eftersom det är lag på att man inte får störa med musik och sådant efter en viss tid skulle jag 1. Ringa polis eller securitas (brukar stå vad som gäller för störning just hos er) 2. Klaga hos hyresvärden.

    Tycker sånt är skitjobbigt fastän jag oftast inte ska upp och jobba eller har en bebis att anpassa mig efter, så förstår dig!

    SvaraRadera
  2. Har inte han fru och barn i huset? Ja ring securitas, antar att "tioregeln" gäller hos er också.

    SvaraRadera