måndag 22 februari 2010

Dumma SJ :(

Madde skulle ju sitta på ett tåg påväg till mig nu. Jag skulle åka in till stan med Andreas och möta henne 9.44. Men när hon kom till stationen i Katrineholm var alla tåg till stockholm inställda och tågen till norrköping ersatta med bussar. Dock så sa dom att det inte var någon idé för det fanns inte en chans att hon skulle komma till Alvesta idag. Positivt.. Jag som sett fram emot detta så himla mycket. Känner mig helt tom just nu. Madde skulle ju vara här snart. :( Det är första gången hon skulle hälsa på mig i Växjö. Nu håller jag alla tummar och tår att det funkar fint imorrn istället!

Måste vara sån kaos. Dom sa att hon får åka med vilket tåg hon vill. Tänk om det är fullbokade tåg som helt plötsligt ska åka med vilket tåg dom vill. Sittplats får man nog stirra sig blind efter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar