onsdag 8 juli 2009

En mening med allt?


Idag jobbade jag 10-15 sen hämtade Andreas mig och vi tog en runda på stan. På Hemtex hittade vi dessa gardiner för 50 kr. Tänkte först att vi kunde ha dem i förrådet, men sen kom jag på att om det är en flicka så har vi gardiner fixade. Kanske är detta ett tecken på att det imorrn visar sig vara en liten tjej. ;) Vi får se. Nervös inför imorrn. Men tror att allt går bra och det ska bli så himla roligt att se vår lilla bebis för första gången. Blir nog mer verkligt då! Om ca 16 timmar är det dags för ultraljud. Hoppas jag kan sova inatt.

4 kommentarer:

  1. Varför kan ni inte ha de gardinerna om det blir en pojke???
    Okej nu retas jag med dig ;-) Lycka till imorgon och försök njuta av stunden istället för att oroa dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack tjejen!! Jag har fått stetoskopet av en kompis.. Kram Anna (Nallebjörnis)

    SvaraRadera
  3. Du kanske ska ha en rosa gardin, och en blå så det blir riktigt jämställt. För jämställdhet sitter ju i gardinerna... eller? *hahaha* Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Oooja, jämställdhet sitter definitivt i gardiner ;) Haha.. Nä inga rosa gardiner i vårt pojkrum. Det är som sagt valfritt.. hihi...

    SvaraRadera