torsdag 9 juli 2009

Kan inte sova

Andreas ligger fortfarande i sängen och sover eller om han bara ligger och drar sig. Jag är lite nervös idag och känner att jag inte riktigt kan slappna av, även om jag faktiskt tror att det kommer gå bra. Har drömt konstiga drömmar om ultraljud inatt, men inga drömmar om något som är fel på barnet. Mer det att jag inte får se skärmen och det är knäppa barnmorskor och sånt. Jag vill ju med se vår lilla bebis. Så en orolig natt har det varit. Sover nog desto bättre natten som kommer. Ultraljudet är som sagt klockan 13 idag, sen ska jag jobba 15-20. Önskar jag fick vara ledig för jag kommer nog inte känna för att jobba. Jag kommer känna för att ringa till mamma och sitta och titta på bilden på undret i min mage.

Försöker buffa på magen för att få någon reaktion. Andreas kunde inte höra något där inne. På familjeliv är det dock många som inte känt sin bebis ännu och det känns lugnande.

Hålla alla tummar och tår och skicka en tanke. Jag ska försöka ta Sandras råd och bara njuta av stunden då vi ser ett mirakel.

Kram på alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar