torsdag 2 juli 2009

Jobba trots förkylning

Jag är lite nervös inför att jobba idag. Är fortfarande så förkyld. Måste snyta mig typ hela tiden och jag förstår inte hur det ska gå. Jag får väl överdosera med nässpray eller så. Tänker inte vara hemma för det förlorar man pengar på, samt att det är jävligt struligt med akassan och arbetsförmedlingen och så om man är sjuk. Då måste man påanmäla sig där osv, och hur ska man hinna det om man ska jobba den dagen? Så det är bara att bita ihop. Problemet är ju att jag slutar 20.15 och det går ingen buss så sent. Andreas har någon grej med jobbet ikväll så han kan inte hämta. Jag får snällt traska från Samarkand till stan och sedan ta 21.10-bussen hem. Seegt att vara hemma efter halv tio.

Håll alla tummar och tår att jag mirakulöst tillfrisknar idag, för nu är det fyra dagar jobb, en dag ledigt, sju dagar jobb, sen två välförtjänta lediga dagar, fyra dagar jobb sen PARGA!! Underbart ska det bli med semester. Längtar så mycket! Visst kommer det vara varmt, men vi har ju AC till skillnad mot hemma när det är varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar