torsdag 2 juli 2009

Underbara gravidkläder

Varför har ingen berättat hur bekvämt det är med gravidkläder när man är gravid? Man känner sig så mycket mindre svullen i kläder som faktiskt är gjorda för den kroppen man har nu. Inget som skär in obekvämt osv. Tycker dock att jag är mindre svullen denna vecka än förra. Vågen ger samma vikt, men magen står ut mindre. Kanske är det för att förkylningen tagit bort allt smaksinne och gjort att jag inte äter så mycket onyttigt och därmed får mindre gaser i magen? (Jo det blir mer sånt när man är gravid, vänta ni bara) :P




På mig idag är en outfit från H&M. Jag är lite sur över att de är de enda i stan som har gravidkläder förrutom Polarn&Pyret som ligger lite högre i pris än jag kan tänka mig betala för kläder som jag bara kommer använda en kort period i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar