onsdag 15 juli 2009

Kusin och syster

Igår var en händelserik dag. Jag åkte på morgonen ner och mötte min kusin som kom med tåget, sen sprang vi runt lite på stan, tog en lunch på donken, åkte till Samarkand och sen skulle vi ju på ultraljudet. Sara fick snällt sitta ner i väntrummet, för man får bara ha med sig en vuxen in och självklart är ju det pappan då. :)

När vi varit hemma en stund så kom lillasyster med sin nya pojkvän Marcus. På kvällen åt vi tacos, alla drack sitt och jag min alkoholfria champagne, som dessutom kändes väldigt avslaget. Måste fått ett dåligt exemplar :( Jag gjorde allas favorit, kladdkaka till efterrätt och det lyckades gå åt. Sen satt vi och pratade. Riktigt trevligt. Vissa samtal var lite för komplicerade för en lekmans öron, men så kan det vara ibland :P haha.. Så roligt med besök. Har nyss gått med Sara till bussen för hon var tvungen att åka tillbaka till Lund och jobba på sin D-uppsats. Tråkigt, men man får vara glad för den stund vi fick. Ullis och Marcus är kvar till imorrn så jag vet inte vad som händer idag. En runda till beachen kanske? Är ju faktiskt otroligt nog bra väder idag. Roligt :)

Kan inte folk vakna nu? Jag börjar bli lite smått rastlös. Alla sover utom jag. Grannen under oss har en treåring så henne kunde jag snacka lite förlossningssnack med under morgonen, men sen skulle hon till jobbet. Hennes treåring ville se min bebis i magen och hon fick förklara att man kunde inte se, för den gömde sig där inne. Han får se i jul sa hon. :P Han gillar tydligen bebisar, så kul för honom sen när det blir två små uppe på dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar