lördag 4 juli 2009

Lördag

Idag har jag jobbat, fast bara 11-16 så det var kort dag. Varit rätt mycket att göra. Stått i kassan själv en hel del och det är inte alltid så roligt när man är snorig och står där och snörvlar. Flera gånger har jag trott att det gått så långt att det hänger ut genom näsan, så jag har fått vända mig om och tittat in i vårt skåp och snytit mig, sen trevligt vända mig tillbaka till kunden med ett leende på läpparna och sagt "hej". Trevligt när man sedan tar deras kort, dags att sanera när dom kommer hem. Fast inget är väl så smutsigt som pengar så, what the fuck :P Längtar tills jag är frisk och slipper sånt :P

Snart ska vi iväg till Öjaby och grilla (om vädret lättar upp) hos Robert och Sandra tillsammans med Karro och Bias. Blir nog en trevlig kväll tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar